Subject: KliMist: palume sisendit Välisministeeriumi arengurahastuse ülevaatesse
From: "Kaja Ainsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Teemo Toomsalu" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 22:15:59 +0200

Lugupeetud Transpordiamet

Pöördun teie poole Kliimaministeeriumist. Oleme täitmas iga-aastast 
Välisministeeriumi arengurahastuse ülevaadet.

Sellest lähtuvalt küsime sisendit ka haldusala asutuste poolt Ukrainale 
eraldatud tsiviilotstarbeliste toetuste osas. Sinna alla kuuluvad: rahaline 
abi, esemeline abi (kui tegemist on kasutatud esemetega, siis raporteerida 
nende jääkväärtus) ja esemelise abi transpordi ja administreerimisega seotud 
kulud.

Kui teil on selliseid toetusi Ukrainale olnud või on olnud Ukrainasse kas 
välislähetusi või neile suunatud tegevusi, siis nende osas paluksin järgmist 
infot:

*	Kui on rahaline abi, siis mis oli eraldatud summa + tegevuse lühikirjeldus
*	Kui oli esemeline abi, siis millega oli tegemist, mis oli nende 
jääkväärtus + esemelise abi transpordi ja administreerimisega seotud kulud + 
tegevuse lühikirjeldus
*	Lähetused / muud tegevused, siis palun samuti, mis summas ning tegevuse 
lühikirjeldus

Paluksin teie sisendit esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 13. veebruariks. 
Palun teilt oma kirjale ka lühivastust sel juhul, kui tegevusi/toetusi ei 
ole olnud.

Kui tekib küsimusi, võtke minuga palun kindlasti ühendust.

Tervitades

Kaja

Kaja Ainsalu
Peaspetsialist | Välissuhete osakond
Senior Officer | Department of International Affairs
+372 6262 844|  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] |  <http://www.kliimaministeerium.ee/> 
www.kliimaministeerium.ee
Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia | Suur-Ameerika 1, 10122 
Tallinn, Eesti